czwartek, 1 sierpnia 2013

Prolog

- Jeżeli teraz wyjdziesz, możesz już nie wracać. - w głowie wciąż rozbrzmiewał mi głos matki. 
Wybiegłam z domu pod wpływem impulsu, nie do końca zdając sobie sprawę z konsekwencji mojego czynu. Dopiero teraz dociera do mnie sens i przebieg całej tej sytuacji. Tak, to jestem właśnie ja, działająca pod wpływem chwili. Najpierw działam, później myślę. Wielu decyzji przez to żałuję, ale raczej staram się sobie tego nie wypominać. 
Ze znużeniem spojrzałam przez okno jadącego pociągu. Bez większego namysłu wstałam i zsunęłam w dół szybę na tyle ile było można. W momencie wychylenia się przez okno poczułam błogą wolność. Uwielbiam to uczucie. Czuję się wtedy wyzwolona, po prostu wolna. 
Jestem właśnie w drodze do Nowego Jorku, do nowego początku, z czystym kontem.


Nowy Jork. Nowa praca. Nowe życie.

                                     
                                                        Dopiero z perspektywy czasu dostrzegam wady i zalety w tym mieście.
Nic nie było łatwe, nic samo do Ciebie nie przyjdzie. Musisz sam na wszystko zapracować, zasłużyć. Mam ambicje, jak każdy. Jednak są one tak głęboko we mnie ukryte, że wybrałam stanowisko pracy, na które nie muszę pracować kilka miesięcy czy nawet lat. Jestem kelnerką w The Gust. TG w ciągu dnia jest zwykłym barem, gdzie można wypić piwo. Wieczorem zamienia się w dudniący wszelkimi rodzajami muzyki klub. Nie jest jakoś specjalnie luksusowy czy oryginalny, ale jest.  To jest coś dla mnie. To jest po prostu...moje. Tym żyję, i z tego żyję. Mieszkam parę pięter nad The Gust, które znajduję się w starej kamienicy na rogu ulicy. Kamienica z zewnątrz nie wygląda aż tak źle, ponieważ została niedawno odrestaurowana. Z każdym dniem jest coraz lepiej, łatwiej. Powoli zaczynam się przystosowywać do życia tutaj.



30 komentarzy:

  1. No świetnie :D
    Bardzo mi się podoba ten prolog :)
    Wciąga ci powiem, wciąga xD
    Aż się chce czytać dalej :D
    Ciekawi mnie co będzie dalej, więc czekam niecierpliwie na 1 rozdział :)
    Czuję, że zostanę tutaj stałą czytelniczką :)
    Pozdrawiam i weny życzę :)

    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh, Nowy Jork, ten wielki świat! Coś czuję, że w TG będzie się działo ;) Mam nadzieję, że będziesz mnie informowac o nowych notkach ;) http://try-nuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie fajny prolog. Podoba mi się pomysł z tym barem. :) Będę wpadać. Do siebie też zapraszam:
    http://1dpomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prolog. Jestem bardzo ciekawa jak rozwinie się historia. Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prolog :)
    Wciągający :D
    Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział ;)
    (Taka mała rada : Fajnie by było jakbyś dodała obserwatorów )

    +Zapraszam do czytania : http://beyourself6969.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  6. uu zaczyna się fajnie ;)
    czekam na nowy rozdział :D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zaproszenie. Podoba mi się i nie mogę doczekać się następnego :-]

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się fajnie czekam na 1 rozdział :D/N

    OdpowiedzUsuń
  9. z ciekawego prologu wywnioskowałam, że opowiadanie będzie o wyrzuconej z domu dziewczynie i o jej życiu w NY ? :d MAM nadzieję, że dobrze czytam :O
    Prolog mnie zaciekawil! Naprawdę ! i świetnie mi się czytało.
    Zapraszam do mnie:
    1) http://canyouhearme-thewanted.blogspot.com/
    2) http://love-is-a-contradiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po części masz rację ;) więcej szczegółów zostanie wyjawionych już wkrótce :) xx - Franky

      Usuń
  10. Fajnie, że wpadłaś do nas. Postanowiłyśmy się odwdzięczyć i również przyszłyśmy do ciebie. Prolog jest fantastyczny i zapowiada się całkiem ciekawy rozdział pierwszy :)

    http://jebsieplebsiee.blogspot.com/ - obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za koment i się odwdzięczam ; )
    Zapowiada się na świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Zostawiłaś link pod moim rozdziałem :) No więc muszę Ci powiedzieć, że zapowiada się ciekawie. Oglądałam jakich masz bohaterów i czuję, że akcja będzie wciągająca i pełna napięcia. Jestem ciekawa czemu wyjechała. Cóż może dowiem się czytając dalej. Na pewno będę stałą czytelniczką. Pozdrawiam no i zapraszam do mnie http://expressionsofhappiness.blogspot.com/ :)x

    OdpowiedzUsuń
  13. woow, dzięki, że zostawiłaś mi link do tego bloga :)
    zapowiada się świetnie i nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! :D
    na pewno będę stałą bywalczynią, bo zainteresowało mnie to :P

    zapraszam do również do siebie
    http://one69direction69.blogspot.com/
    http://takemetodifferentworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy prolog, dlatego już obserwuje ;p czekam na 1 rozdział ;p weny i buziole ;** zapraszam też to mnie:
    http://magic-story-with-1d.blogspot.com/
    http://wiara-zaufanie-i-magiczny-pyl.blogspot.com/
    http://save-you-tonight-casis-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału :)
    Dziękuję z link :)
    Podrawiam Vicky :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prolog strasznie wciągający. Zaciekawiłaś mnie. Z niecierpliwością będę czekać na rozdział pierwszy. Dziękuję za link. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś czuję że będzie się działo! Pisałaś u mnie na blogu . Postanowiłam tak wpaść i oblukać sprawę. :D
    No i.. powiem ci... że mnie kurde zaciekawiłaś dziewczyno! Dodaję do obserwatorów! Będę czytać, na pewno ! :)
    Prolog jest taki ciekawy, że już nie mogę się doczekać co będzie dalej nooo! Mam nadzieję, że dodasz szybkoo! ^^
    czekam na 1 rozdział ;3
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do siebie na pierwszy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo interesujący prolog. Jestem ciekawa dlaczego Franky opuściła dom . Nie mogę się doczekać co będzie dalej ;)
    +W bohaterach widziałam tylko Nialla, Zayna i Harrego. Reszta nie bedzie występować ?
    Pozdrawiam gorąco i życzę weny ~ Monika ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Jeżeli chodzi o bohaterów, Liam i Louis mogą się gdzieś tam pojawić ale jako postacie drugo lub trzecio planowe ;) nie odegrają jakiejś specjalnej roli w tym opowiadaniu. x ~ Franky

      Usuń
  21. Wspaniale się zaczyna. Na pewno będę czytać. Pozdrawiam i życzę weny. Xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny prolog. Muszę przyznać, że mnie zaciekawiłaś, a niewiele jest blogów, które czytam. Możesz być pewna, że tutaj jeszcze wpadnę, gdy tylko pojawi się pierwszy rozdział. Piszesz świetnie. Pozdrawiam.:) xx

    PS dodaję się do obserwatorów i czekam na następny.:) xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny prolog. Muszę przyznać, że opowiadanie fajnie się zapowiada. Oczywiście dodaję do obserwowanych i czekam na pojawienie się rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. No ciekawy prolog ;D
    Ale jestem ciekaw co bedzie sie działo potem ;>
    Podoba mi sie
    Pozdrawiam Bella♥

    zapraszam na:
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hm, hm, hm...
    Naprawdę ciekawy i bardzo dobrze napisany prolog! <3
    Zapowiada się świetne opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń